MotoKoce.pl

Twój koszyk

0.00 PLN (0)

Witaj nieznajomy! Zaloguj się

    Aktualności

  1. BLACK FRIDAY !!!
  2. R017 - mały, wielki kocyk :)
  3. Odzież ogrzewana elektrycznie - nowa odsłona
  4. Wiosenne hity od Tucano Urbano !!!
  5. KLAN - ciepłe powitanie kolekcji 2016 !
  6. TUCANO URBANO NA TARGACH EICMA !
  7. Motokoce EVO - Mercedes wśród motokocy
  8. Mufki z ciężarkami ???
  9. Jaki motokoc ?
  10. Zabezpiecz swój jednoślad !

Motokoce EVO - Mercedes wśród motokocy 2016-09-20

Dostajemy wiele pytań na temat motokocy EVO. Najbardziej interesuje Was czy warte są swojej ceny i jakie są różnice między zwykłymi motokocami, które mamy w ofercie już od wielu lat...

Artykuł ten powstał aby wyjaśnić kwestie różnic między motokocami EVO a zwykłymi motokocami dedykowanymi bez tego tajemniczego dopisku.

Zacznijmy może od tego, że jeden i drugi produkt mają tą samą funkcję. Dokładnie tak samo jak w przypadku, powiedzmy, Passata i Merca, klasy S. Oba sprzęty spełniają w gruncie rzeczy tę samą ogólną funkcję, ale nie trzeba tłumaczyć, że każdy wolałby mieć Pas... to znaczy... klasę S.
Dokładnie tak samo jest w tym przypadku. Passat nie jest zły, ale klasa S jest ...

Do rzeczy:
Motokoce służą ochronie przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i zapewnieniu maksymalnego komfortu w chłodne i deszczowe dni, pozwalając na przedłużenie sezonu nawet do 11 miesięcy, biorąc pod uwagę nasz klimat z ostatnich kilku lat i stosunkowo łagodne zimy.
Cechy motokoca Termoscud możecie znaleźć na dowolnej stronie produktowej, a więc poniżej wypiszemy jedynie różnice, czyniące z motokoca EVO Mercedesa wśród motokocy. Oto one:

- powłoka zewnętrzna z tarpaulinu i poliamidu (niepotrzebna impregnacja, ponieważ materiał sam w sobie jest wodoodporny)
- klejone szwy
- wewnętrzna membrana zapewniająca 100% wodoodporność
- solidna podpinka wewnętrzna, która może być wypięta z motokoca
- siatka "3D mesh", stanowiąca wykończenie od wewnętrznej strony
- S.G.A.S. 2.0 - najnowszy system komór powietrznych z nowymi wentylami, które skonstruowane zostały z myślą o jak najdłuższym utrzymaniu ciśnienia w komorach
- opatentowany system dopasowania motokoca do wzrostu i kształtu ciała kierowcy (możliwość podniesienia lub obniżenia motokoca, zależnie od stopnia napompowania komór S.G.A.S. 2.0)
- zrywka bezpieczeństwa w dolnej części motokoca (pozwala na rozpięcie się paska montażowego, umożliwiając awaryjne wysunięcie nóg bezpośrednio w bok, w wypadku nagłej utraty równowagi)
- wstawki neoprenowe na styku motokoca z owiewkami skutera, zapobiegające rysowaniu lakieru
- linka stalowa, przez którą można przeprowadzić zabezpieczenie (występuje w modelach R061WEV / R176EV
- duża kieszeń
- ochraniacz siedzenia, chowany w części ochraniającej korpus
- wstawki odblaskowe na obrzeżach
- modele przystosowane do pojazdów z nawiewami, posiadają klapki boczne, których otwarcie lub zamknięcie, kieruje strumień ogrzewania pod motokoc, lub na zewnątrz.

* Wypinana podpinka oraz każda z 4 komór powietrznych, zamontowanych seryjnie w produkcie, mogą być dokupione osobno (w tym celu prosimy o kontakt).

Ponadto, motokoce EVO spełniają normę CE EN 343:2008, stanowiąc tym samym produkt ochrony osobistej 1 kategorii.


Wszelkie prawa zastrzeżone © 2014-2017 Altermoto S.C.
Dotacja UE z programu Inowacyjna Gospodarka